: : Latest Story by Putera Hyriel : :




Instagram

Bersama Cikgu Husna Mentalaah Ilmu




Instagram

monolog aku

tunggu punya tunggu,, last2 temanggu
bila dag ada, mengharapkan hari gembira rupanye kecewe
harap dilayan mesra,, rupenye gitu-gitu je
bile nk nngez nanti ade orang cakap
"kememh jantan nie rupenye"
abez nak wat ape?
hati kate, buat biase-biase jek
walaupon jiwa gunda gulane
kadang2 terdetik, dia cm x sedie
pikir2,, lau x sedia nape dia terime
adesss haru aku di buat nye
nk mengadu,, x taw pade siape
bile share kat facebook
nanti ade yang kate
"mamat ni poyo je"
malu aku di buat nye
aku ade die,, ak jadik bangge
tp tak taw pulak die cmne
awk syg kite?
ape pon jawapan kite sedie tok terime
awak nak taw cmne sy sayang awk?
terima kasih
harap minggu ditemani
rupanye alone lagi
mungkin dia bz
xpe sy boleh memahami
walau awk jaoh dr jasat,,
tp saya rase dekat di hati
bukan nak jiwang kala ini
tp sy rase ini luahan hati
awk taw ape yg sy mahu?
sy nk awk disisi selalu
bkn nk guide sgt diri awk tu
cume sy nk kate
i luv u
bile sy rindu sy bukak muka buku
pe yg berlaku?
just duduk terpaku
mulalah share bende yang merapu
smpai ader owg yg dah berbulu
otak dah mula buntu
hati pon jadik celaru
pemikiran mula melayang
memikir owg yang tersayang
nanti owh kate dah mule nak membiang,,
hidup perlukan teman
umpama kanak2 dgn taman permainan
saling memerlukan
dan x boleh dipisahkan
sekian saja dari aku
yang sentiase memikirkan dirimu
sedangkn ak tidak tahu pe yang ade dlm pemikiranmu
~aku sayang dia~

Tinggalkan Komen dan Like : : You are de Best !!

0 Sang Pencerita:

 photo banner2_zps6f99856f.jpg

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "

© 2011 Warkah Dari Putera Hyriel, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena